Personnaliser les préférences de consentement
Nous utilisons des cookies pour aider les utilisateurs à naviguer en toute fluidité et à exécuter des fonctions spécifiques. Des informations détaillées sur tous les cookies correspondant aux catégories de consentement spécifiques sont fournies ci-dessous. Les cookies classés comme "nécessaires" sont stockés dans le navigateur de l'utilisateur car ils sont essentiels pour les fonctions de base du site Web. Nous utilisons également des cookies d'autres entreprises pour nous aider à analyser la manière dont les utilisateurs interagissent avec le site, stocker les préférences des utilisateurs et fournir un contenu et des publicités pertinents. De tels cookies ne seront stockés dans le navigateur qu'avec le consentement préalable de l'utilisateur. Vous pouvez activer ou désactiver certains ou tous ces cookies, mais la désactivation de certains d'entre eux peut affecter la qualité de la navigation.
Nécessaire
Les cookies nécessaires sont essentiels pour les fonctions de base du site Web, et le site ne fonctionnera pas comme prévu sans eux. Ces cookies ne stockent aucune information d'identification personnelle.
Fonctionnel
Les cookies fonctionnels aident à effectuer certaines fonctions, telles que le partage de contenu du site Web sur les plateformes de médias sociaux, la collecte de commentaires et d'autres fonctions de sites Web tiers.
Analytique
Les cookies analytiques sont utilisés pour comprendre comment les utilisateurs interagissent avec le site Web. Ces cookies aident à fournir des informations sur les statistiques des visiteurs, le taux de rebond, la source du trafic, etc.
Performance
Les cookies de performance sont utilisés pour comprendre et analyser les indicateurs clés de performance du site Web, ce qui contribue à améliorer l'expérience utilisateur pour les visiteurs.
Publicité
Les cookies publicitaires sont utilisés pour diffuser des publicités personnalisées en fonction des pages visitées précédemment par les utilisateurs et pour analyser l'efficacité des campagnes publicitaires.
Dołącz do nas

Wszyscy prawnicy współpracujący z RMS Mianowski Sawicki sp.k. mają możliwość pracy w dowolnym miejscu. Wedle własnego wyboru, możesz pracować w domu, własnym biurze lub w biurze RMS. Decydujesz również sam o tym ile i kiedy pracujesz. Od nas otrzymasz pełne wsparcie techniczne i organizacyjne oraz możliwość wymiany poglądów i konsultacji z innymi specjalistami z Twojej oraz innych dziedzin prawa. Od Ciebie oczekujemy lojalności, uczciwości i współpracy zgodnie z ustalonymi wspólnie zasadami.

Jeżeli jesteś prawnikiem i cenisz sobie wszelkie zalety wolnego zawodu oraz jesteś ekspertem w jednej lub kilku z wielu dziedzin prawa, wyślij swoje CV na rekrutacja1@rmslegal.com.pl

Jeżeli jesteś studentem lub właśnie skończyłeś studia magisterskie i szukasz pierwszej pracy, wyślij swoje CV na rekrutacja2@rmslegal.com.pl

Jeżeli jesteś zainteresowany stanowiskiem administracyjnym w naszym zespole, wyślij swoje CV na rekrutacja3@rmslegal.com.pl

lub skorzystaj z formularza:

zadzwoń do nas lub wypełnij formularz.
Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 72h

    Wypełniając formularz lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do RMS Mianowski Sawicki sp.k. z siedzibą w Warszawie, ul. Chmielna 132/134 (Administrator), zgadza się Pani/Pan na przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Jeżeli wyraża Pani/Pan zgodę na zachowanie przez Administratora Pani/Pana CV w naszej bazie, prosimy o umieszczenie dodatkowo w CV lub w formularzu kontaktowym następującej zgody: „Zgadzam się na przetwarzanie przez RMS Mianowski Sawicki sp.k. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji.

    Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celu prowadzenia rekrutacji (art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 22[1] kodeksu pracy – udział w rekrutacji jest dobrowolny, ale bez Pani/Pana danych nie możemy rozpatrzyć złożonej aplikacji), a jeśli wyraża Pani/Pan zgodę – także przyszłych rekrutacji (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Zgodę może Pan/Pani wycofać w dowolnym momencie bez wpływu na legalność przetwarzania sprzed jej cofnięcia. Dane będą przetwarzane do zakończenia procesu rekrutacji, nie dłużej niż przez okres trzech miesięcy i mogą zostać powierzone dostawcom usług IT (hosting, email) lub firmom HR. Ma Pani/Pan prawo dostępu do danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. W przypadku naruszenia przepisów może Pani/Pan złożyć skargę do Prezesa UODO (www.uodo.gov.pl).